مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 10:152021-12-01سياسي

12 جنگ شاد معنوی توسط مبلغان در بیمارستان امام حسین (ع) اجرا می شود


معاون تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت:تا پایان سال جاری حداقل 12 جلسه اجرای جنگ شاد معنوی از طریق مبلغان تخصصی دفتر تبلیغات در بیمارستان امام حسین(ع)برای کودکان انجام می شود.

- ، حجت الاسلام حامد اهتمام پیش از ظهر چهارشنبه پس از دیدار با رییس بیمارستان تخصصی کودکان امام حسین (ع) در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بدون توجه به بعد معنوی، نمی توان جسم و روان انسان را به خوبی شناخت و برای سلامت آن برنامه ریزی منسجمی داشت.

شادمانی معنوی امید و اعتماد برای انسان به همراه می آورد وی با بیان اینکه شادمانی معنوی امید و اعتماد برای انسان به همراه می آورد، تصریح کرد: اسلام شادی عبث را تأیید نمی کند، بلکه شادی سازنده که در جهت اهداف الهی باشد را می پذیرد و شادکامی می تواند انسان را برای ادامه زندگی امیدوارتر کند.

شادی های معنوی در افزایش سلامت روح و جسم مؤثر است معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان تاکید کرد: شادمانی از هیجانات بنیادی انسان است که نقش مؤثر و تعیین کننده ای در تأمین سلامت فرد و در ادامه برای جامعه به همراه دارد.

وی تصریح کرد: به منظور هماهنگی و تبادل نظر برای برگزاری برنامه های شاد معنوی برای کودکان بستری در بیمارستان امام حسین (ع) با دکتر مهرداد معمارزاده، رییس این بیمارستان تبادل نظر انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

12 جنگ شاد معنوی توسط مبلغان در بیمارستان امام حسین (ع) اجرا می شود

12 جنگ شاد معنوی توسط مبلغان در بیمارستان امام حسین (ع) اجرا می شود