مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 10:152021-12-01سياسي

13000 مترمربع زمین برای ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس تعیین شده است


مدیرکل بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد گفت: 13 هزار مترمربع زمین برای ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس در کنار پارک مهرورزی یاسوج تعیین شده است.

- ، امیر عباس آسمند ظهر چهارشنبه در نشست با شهردار و شورای اسلامی شهر یاسوج افزود: مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس می تواند مامنی برای خانواده های شهدا و ایثارگران و زیرساخت مناسبی برای تولید آثار فاخر و ماندگار در حوزه دفاع مقدس باشد.

وی با بیان اینکه این طرح باید از سه منبع ملی، استانی و شهرداری تأمین اعتبار شود، گفت: در این زمینه به همکاری بیشتری از سوی شهرداری و شورای اسلامی شهر یاسوج نیاز است.

آسمند اظهار داشت: همچنین شهرداری یاسوج اقدامات خوبی در راستای آسفالت مسیر دسترسی به یادمان شهدای گمنام انجام داده و فضای سبز در محوطه پایین دست یادمان نیز ایجاد شود.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان با بیان اینکه زبان هنر، ابزار تأثیرگذاری برای انتقال مفاهیم و ارزش های انقلاب و دفاع مقدس به جامعه و نسل جدید است، گفت: باید از تجارب هنرمندان استان در خلق آثار ماندگار برای نسل های امروز و آینده استفاده شود و هنرمندان می توانند با خلق آثار ماندگار هنری فرهنگ دفاع مقدس را به نسل های آینده انتقال دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

13000 مترمربع زمین برای ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس تعیین شده است

13000 مترمربع زمین برای ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس تعیین شده است