مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 10:102021-12-01بين الملل

برای اولین بار از سال 2017 آمریکا از تشکیلات خودگردان فلسطین حمایت مالی کرد


اطلاعات مربوط به بودجه کل فلسطین نشان می دهند که آمریکا اکتبر گذشته برای اولین بار از مارس 2017 از این بودجه حمایت کرده و مبلغی را به حمایت از بیمارستان های قدس اختصاص داد.

- اطلاعات مربوط به بودجه کل فلسطین نشان می دهند که آمریکا اکتبر گذشته برای اولین بار از مارس 2017 از این بودجه حمایت کرده و مبلغی را به حمایت از بیمارستان های قدس اختصاص داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی ترکیه، در حالی که آمریکا حمایت های خود از بودجه فلسطین را در سه ماهه نخست سال 2017 به دستور دونالد ترامپ، رییس جمهور سابق این کشور به حالت تعلیق درآورده بود و به دنبال آن حمایت این کشور از آژانس امدادرسانی و کاریابی پناهجویان فلسطینی (آنروا) نیز به حالت تعلیق درآمده بودند، بیانیه های منتشر شده از وزارت دارایی فلسطین نشان می دهند که آمریکا با مبلغ 32.

3 میلیون شکِل (نزدیک به 10 میلیون دلار) از بودجه فلسطین حمایت کرده است.

وزارت دارایی فلسطین در این خصوص اعلام کرد: این حمایت مالی آمریکا به بیمارستان های قدس اختصاص دارد تا آنها قادر به خدمات دهی به شکل بهتری باشند.

در همین راستا آژانس توسعه بین المللی آمریکا (USAID) بار دیگر فعالیت های خود در اراضی فلسطینی را ازسرگرفت، این آژانس که از سال 2018 فعالیت های خود را متوقف کرده بود، از حدود دو ماه قبل حمایت مالی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای اولین بار از سال 2017 آمریکا از تشکیلات خودگردان فلسطین حمایت مالی کرد

برای اولین بار از سال 2017 آمریکا از تشکیلات خودگردان فلسطین حمایت مالی کرد