مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 10:102021-12-01بين الملل

پیغام فرانسوی ها به نجیب میقاتی برای استعفای قرداحی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، منابع لبنانی گزارش دادند که نجیب میقاتی نخست وزیر لبنان تماس های خود را با نیرو های سیاسی این کشور جهت برگزاری مجدد جلسات کابینه و فعال سازی کار دولت از سر گرفته و بر لزوم حل بحران با کشور های حوزه خلیج فارس به .

- منازبع نزدیک به نجیب میقاتی اعلام کردند، فرانسوی ها به او پیغام دادند جورج قرداحی باید استعفا دهد تا ماکرون در جریان سفر خود به ریاض، درباره پرونده لبنان حرفی برای گفتن با مقامات سعودی داشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، منابع لبنانی گزارش دادند که نجیب میقاتی نخست وزیر لبنان تماس های خود را با نیرو های سیاسی این کشور جهت برگزاری مجدد جلسات کابینه و فعال سازی کار دولت از سر گرفته و بر لزوم حل بحران با کشور های حوزه خلیج فارس به ویژه عربستان سعودی تاکید کرد.

اطلاعات نشان می دهد که نجیب میقاتی همچنان خواستار استعفای جورج قرداحی وزیر رسانه لبنان است.

در همین راستا میقاتی بحث استعفای قرداحی را به سفر قریب الوقوع امانوئل ماکرون رییس جمهوری فرانسه به عربستان سعودی ربط داده است.

طبق اطلاعات روزنامه الاخبار لبنان، میقاتی در حال افزایش ارتباطات خود با جورج قرداحی و نیرو های مخالف استعفای وی است و تاکید می کند فرانسوی ها خواستار استعفای قرداحی هستند تا دست ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیغام فرانسوی ها به نجیب میقاتی برای استعفای قرداحی

پیغام فرانسوی ها به نجیب میقاتی برای استعفای قرداحی