مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 10:052021-12-01بين الملل

نشست سازمان ملل در همبستگی با فلسطین، داد اسراییلی ها را درآورد


سفیر رژیم صهیونیستی در سازمان ملل این سازمان را به نابودی تاریخ یهودیان متهم کرده و از برگزاری نشستی به مناسبت روز جهانی همبستگی با فلسطینی ها انتقاد کرد.

- سفیر رژیم صهیونیستی در سازمان ملل این سازمان را به "نابودی تاریخ یهودیان" متهم کرده و از برگزاری نشستی به مناسبت روز جهانی همبستگی با فلسطینی ها انتقاد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت، گلعاد اردان، سفیر رژیم صهیونیستی در سازمان ملل با انتشار ویدیویی در صفحه توییتر خود مدعی شد: سازمان ملل به جای اعلام طرح تاسیس اسراییل در 74 سال قبل، نشستی در همبستگی با فلسطینی ها برگزار کرد.

اردان با اشاره به اینکه طرح تقسیم سال 1947 مشهور به قطعنامه شماره 181 در حمایت از فلسطینی ها خواستار تقسیم فلسطین تحت قیمومیت بریتانیا بود، از اقدام سازمان ملل در بزرگداشت انتقاد کرد و گفت: ساکنان یهودی در دوره قیمومیت با این طرح موافقت کردند اما اعراب آن را نپذیرفتند.

سفیر رژیم صهیونیستی در ادامه مدعی شد: سازمان ملل تاریخ یهودیان را نابود کرده و واقعیت را تحریف کرد، یهودی ها تقسیم را پذیرفتند اما فلسطینی ها و کشورهای عربی آن را رد کرده و برای نابودی ما تلاش کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست سازمان ملل در همبستگی با فلسطین، داد اسراییلی ها را درآورد

نشست سازمان ملل در همبستگی با فلسطین، داد اسراییلی ها را درآورد