مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 10:052021-12-01اجتماعي

ضربه شدید کرونا به تأسیسات گردشگری در سمنان


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان از ضربه شدید کرونا به تأسیسات گردشگری خبر داد و با بیان اینکه استان سمنان دارای 30 منطقه نمونه گردشگری و دو شهر نمونه بین المللی، - ایسنا/سمنان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان از ضربه شدید کرونا به تأسیسات گردشگری خبر داد و با بیان اینکه استان سمنان دارای 30 منطقه نمونه گردشگری و دو شهر نمونه بین المللی، 39 روستای هدف گردشگری، 865 اثر تاریخی ،34 میراث منقول و 123 میراث ناملموس است، گفت: تمامی این ظرفیت ها نشان از فرهنگ غنی و تمدن کهن این سرزمین دارد.

حمیدرضا دوست محمدی در جلسه دیدار استاندار سمنان با معاونان و روسای ادارات شهرستانی اظهار کرد: یک هزار و 173 نفر در تأسیسات گردشگری استان در حال فعالیت هستند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان با اشاره به اینکه بیش از 90 اقامتگاه بوم گردی در استان فعال است، تصریح کرد: افزایش تعداد اقامتگاه های بوم گردی از برنامه هاست.

وی با اشاره به اینکه دفاتر خدمات مسافرتی نقش مؤثری در توسعه گردشگری دارند، ادامه داد: کرونا ضربه شدیدی به تأسیسات گردشگری وارد کرد.

دوست محمدی با بیان اینکه 23 اثر طبیعی استان در فهرست ملی به ثبت رسیده است، افزود: استان دارای یک اثر ثبت جهانی است که شامل جنگل ابر شاهرود می ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضربه شدید کرونا به تأسیسات گردشگری در سمنان

ضربه شدید کرونا به تأسیسات گردشگری در سمنان