مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 09:452021-12-01سياسي

خادمیاران رضوی کرمانشاه به دیدار خانواده «شهید شمشادیان» رفتند


مسؤول کانون ایثار و شهادت کرمانشاه، از بزرگداشت خانواده معظم شهید شمشادیان توسط خادمیاران رضوی خبر داد.

- محمدسعید شیرزادی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس از کرمانشاه، لظهار داشت: کانون خدمت رضوی ایثار و شهادت مفتخر است به نیابت از امام مهربانی ها در بزرگداشت یاد و خاطر شهدا همواره شمیم عطر رضوی را در منزل و محلهی خانواده معظم شهدا جاری کرده است.

وی ادامه داد: خادمیاران رضوی با حضور در منزل شهید شمشادیان یاد و خاطر این شهید را گرامی داشتند و با اهداء تبرکات رضوی از خانواده ایشان تجلیل به عمل آوردند.

گفتنی است، این دیدار با حضور و همراهی فرماندهان ارشد ارتش و هوانیروز همچنین خادمیاران رضوی کانون قرآن، مناطق 3و 4 شهر کرمانشاه برگزار شد.

شهید یحیی شمشادیان متولد 1332 با رشادت مثال زدنی خواب را از چشم های بعثی ها ربود و باعث به درک واصل شدن خیل عظیمی از متجاوزان به خاک جمهوری اسلامی ایران شده بود.

شهید شمشادیان در 15 مهر ماه 1361 با درجه سرلشگری طی یک تیم با 3 فروند هلیکوپتر به سمت ارتفاعات سومار به منظور دفاع و پشتیبانی از نیروهای زمینی رهسپار میدان نبرد شد.

وی پس از سرکوب پاتک دشمن، تلفات سنگینی به ارتش عراق وارد کرد و در همان عملیات هدف شلیک مستقیم گلوله تانک قرار گرفت و به مقام والای شهادت رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خادمیاران رضوی کرمانشاه به دیدار خانواده «شهید شمشادیان» رفتند

خادمیاران رضوی کرمانشاه به دیدار خانواده «شهید شمشادیان» رفتند