مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 09:052021-12-01اقتصادي

بتن ریزی دیواره اولین کندوی سیلوی 100 هزارتنی غلات در بندر چابهار


مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان از بتن ریزی دیواره اولین کندوی سیلوی 100 هزارتنی غلات در بندر چابهار خبر داد.

- بهروز آقایی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس با اعلام این خبر اظهار داشت: با شروع عملیات اجرایی سیلوی 100 هزارتنی غلات بندر شهید بهشتی در آذر سال گذشته، تاکنون عملیات تحکیم بستر، شمع کوبی های حرفه ای و فنی، اجرای عملیات عظیم فوندانسیون و آرموتربندی کندوها به تمام مکانیزه در سواحل مکران ایجاد خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، آقایی پیش از این در این باره گفته بود: با ساخت سیلوی 100 هزارتنی غلات بندر شهید بهشتی چابهار، ضمن تسریع در تخلیه کشتی ها، عملا هزینه های تخلیه و انتقال کاهش یافته و کالا به صورت کاملا استاندارد نگهداری، تخلیه و بارگیری می شود.

به گفته وی، این سیلو تمام مکانیزه با تجهیزات با برآورد بالغ بر  300 میلیارد تومان طی مدت 24 ماه ساخته خواهد شد.

  وی همچنین  با اشاره به جذب 20 درصد سهم کالاهای اساسی شرق کشور به بندر چابهار، تخلیه کشتی با ظرفیت تخلیه 1200 تن در ساعت، رعایت مباحث زیست محیطی،  جلوگیری از ریزش غلات در محوطه ها، کاهش هزینه های تخلیه و انتقال و نگهداری استاندارد و ایمن تخلیه و انتقال را از  مزایای احداث این سیلو در بندر شهید بهشتی، عنوان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بتن ریزی دیواره اولین کندوی سیلوی 100 هزارتنی غلات در بندر چابهار

بتن ریزی دیواره اولین کندوی سیلوی 100 هزارتنی غلات در بندر چابهار