مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 09:052021-12-01سياسي

مددجویان کمیته امداد مورد حمایت حقوقی دادگستری قرار می گیرند


هر مددجوی کمیته امداد که شناسنامه دار است در صورت مراجعه به دادگستری با رعایت بی طرفی و موارد قضایی مورد حمایت حقوقی عدلیه قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک حجت الاسلام سید عبدالمهدی موسوی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نظام مقدس اسلامی ما بر پایه حضور محرومین و مستضعفین تشکیل شد، روی پای خود ایستاده و ادامه خواهد داد؛ وی افزود: یکی از یادگاران شایسته امام(ره) کمیته امداد است که وظایف و مسوولیت های گسترده ای دارد امروز تفاهم نامه ای با حضور مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی امضا شد که ایفای وظایف که در برابر مددجویان داشتیم و تاکنون انجام می دادیم، به صورت نظام مند و با برنامه اجرا شود.

رییس کل دادگستری استان مرکزی بیان کرد: هر مددجوی کمیته امداد که شناسنامه دار است در صورت مراجعه به دادگستری با رعایت بی طرفی و موارد قضایی مورد حمایت حقوقی عدلیه قرار گیرد.

موسوی ادامه داد: این قشر به دلیل اینکه توانایی مالی ندارند و امکان گرفتن وکیل ندارند به دلیل وضعیت مالی مورد ظلم قرار نگیرند.

وی اضافه کرد: محور تفاهم نامه این است که در راستای توانمندسازی و رفع محرومیت و فقر، مقرر شد اگر مددجویی مرتکب جرمی شد و مجرمیتش احراز شد، در محکومیت ها مجازات جایگزین حبس لحاظ شود تا سرپرستان خانواده محرومیت زندانی نشود و محکومی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مددجویان کمیته امداد مورد حمایت حقوقی دادگستری قرار می گیرند

مددجویان کمیته امداد مورد حمایت حقوقی دادگستری قرار می گیرند