مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 09:002021-12-01سياسي

جامعه بین الملل در ارتباط با آوارگان افغان تماس بیشتری با ایران داشته باشد


هماهنگ کننده مقیم سازمان ملل در تهران ابراز امیدواری کرد که مذاکرات برجام در وین به یک نتیجه قابل قبول منجر شود تا مردم ایران در بخش های مختلف سیاسی اقتصادی و فرهنگی بتوانند از یک روابط معمول و مطلوب بهره مند شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اشتفان پریزنر در گرامیداشت هفتاد و ششمین سالگرد تاسیس سازمان ملل در ادامه گفت: ما با کمک هم تلاش داریم سازمانی چابک و هماهنگ داشته باشیم.

مشارکت بین ایران و سازمان ملل قدمتی طولانی دارد و 18 آژانس و کارگزاری مرتبط به سازمان ملل با ایران همکاری می کنند که باعث خرسندی است.

فریزنر اظهار کرد: ایران میزبان مهاجران افغان زیادی است و در این راستا خدمات آموزشی، بهداشتی داشته است و نیز در زمینه واکسیناسیون در جلوگیری از گسترش همه گیری ویروس کرونا اقدامات قابل توجهی انجام داده است.

همچنین جلوگیری از ورود مواد مخدر از افغانستان از اقدامات سرآمد ایران بوده است.

هماهنگ کننده مقیم ملل متحد در تهران ادامه داد: مسیر توسعه در سال های اخیر تحت تاتیر تحریم ها و بحران کووید 19 قرار گرفته است.

در ایران اجرای طرح سریع واکسیناسیون ستودنی بوده است.

همچنین 15 میلیون دوز واکسن همراه با سایر تجهیزات پزشکی از سوی سازمان ملل تحویل ایران شده است و یک میلیون و 600 دوز واکسن مختص واکسیناسیون جمعیت افغانستانی تحویل ایران شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جامعه بین الملل در ارتباط با آوارگان افغان تماس بیشتری با ایران داشته باشد

جامعه بین الملل در ارتباط با آوارگان افغان تماس بیشتری با ایران داشته باشد