مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 09:002021-12-01سياسي

ساخت بوستان اختصاصی برای بانوان در سیاهکل


امام جمعه سیاهکل با اشاره به ضرورت ساخت بوستان اختصاصی برای بانوان، گفت: حفظ سلامت جسمی و روحی بانوان، تحکیم بنیان خانواده و ایجاد نشاط از اهداف ساخت این بوستان است.

- ، اظهار کرد: امامان جمعه در خلال اقدامات خرد و کلان فرهنگی و عمومی، توجهات و الزاماتی در حوزه اقشار و گروه ها و صنفی دارند که این موضوعات در کارهای خود لحاظ و تدارک می شود.

وی با بیان اینکه با توجه به اینکه نیمی از جمعیت کشور ما را بانوان تشکیل می دهند و مسائل و شرایط خاص خود را دارند، افزود: بانوان تأثیرگذارترین قشر بر سلامت و شادابی جامعه هستند.

امام جمعه سیاهکل ادامه داد: بانوان این منطقه در مسائل سیاسی و اجتماعی دوشادوش مردان حرکت می کنند و در دین مبین اسلام هم جایگاه والایی برای زنان در نظر گرفته شده است.

وی در ادامه یکی از امکانات مورد نیاز برای سلامت جسمی و روحی بانوان را اختصاص فضای طبیعی یا پارک برای این قشر عنوان کرد و گفت: برای پاسخگویی به این نیاز با در نظر گرفتن فرهنگ اسلامی ایرانی و با توجه به سابقه شهرهای کلان در احداث پارک بانوان اجرای این پروژه در سیاهکل در دستور کار قرار گرفته است.

حجت الاسلام کریمی ادامه داد: ساخت پارک بانوان با توجه به جنبه بهداشتی و روانی در راستای توسعه شهری و بهبود کیفیت زندگی بانوان انجام می شود که این موارد از اهمیت ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت بوستان اختصاصی برای بانوان در سیاهکل

ساخت بوستان اختصاصی برای بانوان در سیاهکل