مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 08:552021-12-01سياسي

کردستان به الگو و نماد وحدت در جهان اسلام تبدیل می شود


تبدیل استان کردستان و این منطقه به الگو و نماد وحدت و پیشرفت و برادری در جهان اسلام افقی است که برای آن پیش بینی کرده ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، اسماعیل زارعی کوشا پیش از ظهر امروز در همایش روحانیون نخبگان حوزه و دانشگاه و فرهیخته استان کردستان که با حضور دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در سنندج برگزار شد، اظهار کرد: این را به فال نیک می گیرم که در نخستین روزهای توفیق خدمت به مردم کردستان توفیق میزبانی مهمان ارزشمندی چون دبیر مجمع تقریب مذاهب جهان را پیدا کردم.

وی اضافه کرد: امیدواریم با توجه به همه ظرفیت ها و منابعی که خداوند به استان کردستان عنایت کرده و در راس همه این ظرفیت ها وجود مردم و منابع انسانی توانمند است در مسیر پیشرفت و تعالی آن گام های اساسی برداریم.

وی با بیان اینکه تبدیل استان کردستان و این منطقه به الگو و نماد وحدت و پیشرفت و برادری در جهان اسلام افقی است که برای آن پیش بینی کرده ایم، گفت: در مراسم معارفه خود به عنوان استاندار کردستان به این مهم اشاره و در راستای تحقق آن به امید خدا تلاش خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: روحانیون در این استان فداکارانه در امر تبلیغ دین تلاش می کنند و نقش مهمی در تحکم اتحاد و همدلی مردم ایفا می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کردستان به الگو و نماد وحدت در جهان اسلام تبدیل می شود

کردستان به الگو و نماد وحدت در جهان اسلام تبدیل می شود