مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 08:502021-12-01دانش

دانشگاه ها باید کارآفرین باشند و از نوآوری ها حمایت کنند


معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: دانشگاه ها باید کارآفرین باشند و از نوآوری ها حمایت کنند.

- ایسنا/لرستان معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: دانشگاه ها باید کارآفرین باشند و از نوآوری ها حمایت کنند.

دکتر خطیبی در دیدار با نماینده ولی فقیه در لرستان بیان کرد: دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور باید نقش آموزش کارآفرینی و حمایت از نوآوری ها را داشته باشند تا از میزان مشکلات استان ها کاسته شود.

وی بیان کرد: دانشگاه ها باید بتوانند میزان وابستگی خود به بودجه عمومی کشور را کاهش داده و درآمدهای اختصاصی را افزایش بدهند.

دکتر علی نظری، سرپرست دانشگاه لرستان نیز در این دیدار گفت: همواره رهنمودهای نماینده معزز ولی فقیه در لرستان، برای تیم مدیریتی دانشگاه راهگشاست و ایشان، خود، عضو جامعه ی دانشگاهی هستند.

همچنین، سرپرست دانشگاه لرستان گزارشی از وضعیت شاخص های مختلف دانشگاه ارائه کرد.

حجت الاسلام و المسلمین دکتر حبیب حاتمی کن کبود، مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های لرستان نیز اظهار امیدواری کرد سفر کاری معاون وزیر علوم به دانشگاه لرستان، نتایج مثبتی برای رفع برخی مشکلات دانشگاه به دنبال داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه ها باید کارآفرین باشند و از نوآوری ها حمایت کنند

دانشگاه ها باید کارآفرین باشند و از نوآوری ها حمایت کنند