مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 08:502021-12-01سياسي

موسوی: مجلس در جهت رفع مشکلات عدیده مردم باید کارساز باشد


نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس در جهت رفع مشکلات عدیده مردم باید کارساز و اثرگذار باشد و مصوباتی که از این بیرون می رود در خدمت نظام، - نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس در جهت رفع مشکلات عدیده مردم باید کارساز و اثرگذار باشد و مصوباتی که از این بیرون می رود در خدمت نظام، آرمان شهدا و آرمان امامین انقلاب باید باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدکاظم موسوی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه امروز سالروز شهادت مظلومانه و غریبانه مدرس مجلس است، گفت: این روز را تسلیت می گویم و روز مجلس را برای برادران و خواهر همکار تبریک و تهنیت می گویم.

وی افزود: مجلس در جهت رفع و رجوع مشکلات عدیده مردم باید کارساز و اثرگذار باشد و مصوباتی که از این مجلس به صورت طرح یا لایحه بیرون می رود در خدمت نظام، آرمان شهدا و آرمان امامین انقلاب باید باشد.

عضو هیات رییسه کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به اینکه جلسه امروز دولت با مجلس جلسه پرباری بود، گفت: این امر قابل تحسین و ستودنی است و ان شاءالله این جلسات ادامه خواهد یافت.

بعد از گذشت 42 سال از انقلاب الان قوای سه گانه برای خدمت رسانی به مردمی که جان و جوان و شهید دادند همگام هستند و آماده خدمت رسانی به مردمی هستند که انصافا د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موسوی: مجلس در جهت رفع مشکلات عدیده مردم باید کارساز باشد

موسوی: مجلس در جهت رفع مشکلات عدیده مردم باید کارساز باشد