مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 08:252021-12-01اقتصادي

لزوم مدیریت مصرف برق به منظور جلوگیری از خاموشی ها در زمستان


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به کاهش دما و افزایش مصرف برق و از جهتی طراز منفی تولید و مصرف برق، راه برون رفت از خاموشی های احتمالی مدیریت مصرف است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، مجید فرهزاد صبح امروز در جلسه پدافند غیرعامل کارگروه آب و انرژی چهارمحال و بختیاری که با محوریت مدیریت و از جهتی طراز منفی تولید و مصرف برق،  راه برون رفت از خاموشی های احتمالی مدیریت مصرف است.

فرهزاد افزود: از جمله اقدامات شرکت توزیع نیروی برق استان برای تامین برق پایدار و مطمئن  و مدیریت پیک بار زمستان تعدیل و اصلاح 27 هزار و 119 دستگاه چراغ روشنایی معابر باتوان مصرفی 6/1 مگاوات است.

وی، اطلاع رسانی های جامع باهدف اشاعه فرهنگ مدیریت مصرف، جلب مشارکت مشترکین پرمصرف در بخش های مختلف، کنترل مصرف انرژی ادارات،  خاموشی روشنایی تابلوهای تبلیغاتی و تزیینی،  استفاده از ظرفیت مولدهای خودتأمین  مشترکین در بخش های مختلف را از جمله اقدامات دیگر این شرکت به منظور تأمین برق پایدار در استان عنوان کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری گفت: در تابستان گذشته شرکت توزیع نیروی برق استان در زمینه مدیریت و رعایت سقف پیک بار مصرف برق، رتبه اول شرکت های توزیع کشور را کسب کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم مدیریت مصرف برق به منظور جلوگیری از خاموشی ها در زمستان

لزوم مدیریت مصرف برق به منظور جلوگیری از خاموشی ها در زمستان