مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 08:202021-12-01اجتماعي

فعالیت سامانه بارشی تا فردا در آذربایجان شرقی/ کاهش 12 درجه ای دما


رییس گروه پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان شرقی با اشاره به کاهش دمای هوای استان از امشب تا اوایل هفته آتی، گفت: از امشب دمای هوای استان 10 الی 12 درجه کاهش می یابد، - رییس گروه پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان شرقی خبر داد فعالیت سامانه بارشی تا فردا در آذربایجان شرقی/ کاهش 12 درجه ای دما ایسنا/آذربایجان شرقی رییس گروه پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان شرقی با اشاره به کاهش دمای هوای استان از امشب تا اوایل هفته آتی، گفت: از امشب دمای هوای استان 10 الی 12 درجه کاهش می یابد، همچنین اغلب دمای مناطق استان در ساعات اولیه صبح به زیر سفر درجه خواهد رسید.

محمدامیدفر در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به فعالیت سامانه بارشی در استان، اظهار کرد: با توجه به اطلاع رسانی های قبلی و هشدار زرد شماره 43 برای کل استان و هشدار نارنجی شماره 44 برای مناطق کوهستانی و مرتفع استان، فعالیت سامانه به تدریج از شب چهارشنبه با وزش باد گاهی تا شدید آغاز شده است.

وی با بیان این که فعالیت سامانه ی بارشی تا اواخر فردا ادامه خواهد داشت، افزود: این سامانه ی بارشی به تدریج از بعد از ظهر امروز همراه با بارش های برف و باران خواهد بود.

وی یادآور شد: با توجه به کاهش دما از شب چهارشنبه و تدوام آن تا اوایل هفته ی آینده ، بارش ها در نواحی کوهستانی و مرتفع استان به صو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت سامانه بارشی تا فردا در آذربایجان شرقی/ کاهش 12 درجه ای دما

فعالیت سامانه بارشی تا فردا در آذربایجان شرقی/ کاهش 12 درجه ای دما