مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 08:202021-12-01سياسي

باید مراکز تحقیقاتی و معاونتهای تحقیقاتی را به سمت محصول محور شدن سوق دهیم


معاون تحقیقات و فناوری وزیر بهداشت تاکید کرد: باید مراکز تحقیقاتی و معاونت های تحقیقاتی به سمت محصول محور شدن سوق داده شوند.

- در مراسم تکریم و معارفه معاون تحقیقات وزیر بهداشت تاکید شد باید مراکز تحقیقاتی و معاونتهای تحقیقاتی را به سمت محصول محور شدن سوق دهیم معاون تحقیقات و فناوری وزیر بهداشت تاکید کرد: باید مراکز تحقیقاتی و معاونت های تحقیقاتی به سمت محصول محور شدن سوق داده شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در جلسه ای که با حضور دکتر سیدمحمد پورحسینی، مشاور وزیر بهداشت و مدیرکل حوزه وزارتی برگزار شد، دکتر یونس پناهی، معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت معرفی شد و از خدمات شایسته دکتر فرید نجفی، معاون سابق تقدیر به عمل آمد.

دکتر پناهی، معاون تحقیقات و فناوری وزیر بهداشت در این نشست با تاکید بر اینکه باید مراکز تحقیقاتی و معاونت های تحقیقاتی را به سمت محصول محور شدن سوق دهیم، افزود: به عنوان اجزای معاونت تحقیقات باید مراکز تحقیقاتی و پژوهشی کل کشور را به سمتی سوق دهیم که نتایج آن برای جامعه مفید باشد.

تولید دانش باید در راستای رفع نیازها باشد و همه باید در یک راستا و همگرا باشند.

وی تاکید کرد: در حوزه تحقیقات به دانشگاه های علوم پزشکی مستقر در تهران متمرکز نباشیم و دانشگاه های علوم پزشکی در سراسر کشور را مورد توجه قرار دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید مراکز تحقیقاتی و معاونتهای تحقیقاتی را به سمت محصول محور شدن سوق دهیم

باید مراکز تحقیقاتی و معاونتهای تحقیقاتی را به سمت محصول محور شدن سوق دهیم