مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 07:302021-12-01اجتماعي

وقوع رگبار در بیشتر نقاط / کاهش دما تا 12 درجه در نیمه شمالی کشور


رییس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا ضمن بیان اینکه از اواخر امروز(10آذر) در بیشتر نقاط کشور وقوع رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی می شود، - رییس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا ضمن بیان اینکه از اواخر امروز(10آذر) در بیشتر نقاط کشور وقوع رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی می شود، گفت: از بعد از ظهر امروز چهارشنبه(10آذر)سامانه بارشی ووارد کشورو در برخی نقاط کشور سبب بارش می شود.

صادق ضیاییان در گفت و گو با ایسنا افزود: امروز(10آذر) در برخی نقاط استان های کرمان، هرمزگان و سیستان و بلوچستان رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت رخ خواهد داد.

رییس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا اضافه کرد: از بعد از ظهر چهارشنبه(11آذر) سامانه بارشی وارد کشور و در برخی نقاط استان های آذربایجان غربی و شرقی و کردستان سبب بارش می شود.

وی در ادامه گفت: روز پنجشنبه (11آذر) این سامانه در استان های واقع در شمال غرب، غرب، جنوب غربی استان های ساحلی خزر، استان های واقع در دامنه های جنوبی البرز مرکزی و بخش هایی از مرکز کشور سبب بارش باران، وزش باد شدید موقت، در استان های جنوبی رعد و برق و در برخی نقاط شمال غرب و ارتفاعات استان های واقع در البرز مرکزی و زاگرس مرکزی سبب بارش برف می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقوع رگبار در بیشتر نقاط / کاهش دما تا 12 درجه در نیمه شمالی کشور

وقوع رگبار در بیشتر نقاط / کاهش دما تا 12 درجه در نیمه شمالی کشور