مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 23:452021-11-30اجتماعي

شرایط ارتقای رتبه معلمان از«1» به «2» اعلام شد/ تجربه آموزشی جایگزین توقف در رتبه شد


رییس مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش شرایط ارتقای «رتبه 2» آن دسته از معلمانی که از تاریخ اول مهر 1398 و بعد از آن «رتبه یک» را کسب کرده اند اعلام کرد.

- شرایط ارتقای رتبه معلمان از 1 به 2 اعلام شد/"تجربه آموزشی" جایگزین "توقف در رتبه" شد رییس مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش شرایط ارتقای رتبه 2 آن دسته از معلمانی که از تاریخ اول مهر 1398 و بعد از آن رتبه یک را کسب کرده اند اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ناصر سلیمان زاده در اطلاعیه ای خطاب به مدیران کل آموزش و پرورش استانها در این باره توضیح داد: با عنایت به برداشتهای مختلف از اطلاعیه شماره 14 مورخ 17 تیر 1399 به منظور ایجاد هماهنگی در اجرای صحیح شیوه نامه مورخ 4 دی ماه 1398 به آگاهی می رساند که به منظور جلوگیری از تضییع حقوق معلمانی که قبل از تاریخ اول مهر 1398 سنوات تجربی آنان بیشتر از 2سال بوده و در تاریخ اول مهر 1398 در رتبه یک تخصیص یافته اند، برای ارتقاء به رتبه دو، به جای چهار سال توقف در رتبه یک، چهار سال تجربه آموزشی آنان جایگزین شده است.

لذا بند 13 اطلاعیه مذکور (کارکنانی که با رعایت ضوابط شیوه نامه نظام رتبه بندی معلمان در رتبه یک قرار می گیرند، ارتقای به رتبه 2 آنان منوط به داشتن شش سال سابقه خدمت است که چهار سال از این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط ارتقای رتبه معلمان از«1» به «2» اعلام شد/ تجربه آموزشی جایگزین توقف در رتبه شد

شرایط ارتقای رتبه معلمان از«1» به «2» اعلام شد/ تجربه آموزشی جایگزین توقف در رتبه شد