مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 22:352021-11-30بين الملل

مقام صهیونیست: ترور فخری زاده جلوی پیشرفت برنامه هسته ای ایران را نگرفته است


یک مقام رژیم صهونیستی اذعان کرد که ترور شهید «محسن فخری زاده» ، جلوی پیشرفت برنامه هسته ای تهران را نگرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، یک مقام رژیم صهونیستی سه شنبه شب به وقت تهران اذعان کرد که ترور شهید محسن فخری زاده دانشمند هسته ای ایران، جلوی پیشرفت برنامه هسته ای تهران را نگرفته است.

به نوشته وبگاه به صورت آشکار و چه در پشت صحنه برای سوق دادن [قدرت ها به سمت] توافقی ارتقایافته در حین تدوین طرحی برای حمله ای عظیم و مهم وجود دارد.

    محسن فخری زاده دانشمند هسته ای ایران در 7 آذر 1399 در منطقه آبسرد در دماوند در جریان یک عملیات تروریستی از قبل برنامه ریزی شده از سوی عوامل رژیم صهیونیستی ترور شد و به شهادت رسید.

ابوالفضل عمویی ، نماینده ارشد مجلس و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، یک سال پس از ترور فخری زاده گفت، ایران اینک بسیاری از قدرت هسته ای خود را بازیافته و این مسیر پاسخی به ادامه تحریم ها و فشارها بر مردم ایران است.

وی به خبرگزاری آناتولی گفت: ترور محسن فخری زاده توسط رژیم صهیونیستی به ایران ثابت کرد که علیرغم پذیرش و اجرای محدودیت ها در برنامه هسته ای این کشور، خصومت ها با ایران کاهش نیافته است و دانشمندان ما همچنان آماج خباثت عوامل خارجی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقام صهیونیست: ترور فخری زاده جلوی پیشرفت برنامه هسته ای ایران را نگرفته است

مقام صهیونیست: ترور فخری زاده جلوی پیشرفت برنامه هسته ای ایران را نگرفته است