مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 20:452021-11-30بين الملل

نگاهی به شیوه جدید آمریکا برای ادامه حضور در خاک عراق


برخی گزارش های رسانه ای حاکی از آن است که واشنگتن قصد دارد با استفاده از انتخابات عراق، سرپوشی سیاسی برای حضور نیروهای رزمی خود در خاک این کشور ایجاد کند و برخلاف وعده اش همچنان در عراق باقی بماند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، با نزدیک شدن زمان تعیین شده برای خروج نیروهای رزمی آمریکا از خاک عراق، برخی منابع گزارش می دهند که واشنگتن در تلاش است تا از راه انتخابات این کشور که برخی از احزاب عراقی بر دستکاری نتیجه آن تأکید دارند، همچنان به حضور خود در خاک عراق ادامه دهد.

روزنامه ابهام به وجود آمده درباره خروج [نیروهای آمریکا] دست به حمله ای زد که به کشته شدن پنج تن از نیروهای کُرد پیشمرگه در ناحیه کوجلو از توابع کرمیان منطقه کردستان منجر شد.

از طرفی دیگر، داعش بار دیگر در استان دیالی که در مجاورت مرزهای ایران قرار دارد، فعال شده است؛ همان استانی که از راه آن برق از ایرن به عراق صادر می شود .

الاخبار ادامه داد، چند روز پیش گزارشی از وزارت دفاع آمریکا صادر شد تا تأیید کند شمار نظامیان آمریکایی باقی مانده در عراق که تعدادشان 2500 سرباز باشد، پس از 31 دسامبر یا همان تاریخی که نخست وزیر عراق به عنوان زمان خروج کامل نیروهای آمریکا و برچیده شدن پایگاه های [آن ها] و انتقال آن به کشورهای مجاور از جمله اردن مشخص کرده است، تغی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاهی به شیوه جدید آمریکا برای ادامه حضور در خاک عراق

نگاهی به شیوه جدید آمریکا برای ادامه حضور در خاک عراق