مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 20:402021-11-30اقتصادي

شهرک های صنعتی خراسان رضوی ملزم به بررسی امکان ایجاد نیروگاه های تجدیدپذیر شدند


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان رضوی گفت: استاندار خراسان رضوی انجام مطالعات ایجاد نیروگاه های انرژی تجدیدپذیر وخورشیدی با همکاری واحدهای تولیدی را در شهرک ها ونواحی صنعتی مورد تاکید قرار داده و تحقق این موضوع به جد در دستور کار این شرکت و تشکل .

- ایسنا/خراسان رضوی مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان رضوی گفت: استاندار خراسان رضوی انجام مطالعات ایجاد نیروگاه های انرژی تجدیدپذیر وخورشیدی با همکاری واحدهای تولیدی را در شهرک ها ونواحی صنعتی مورد تاکید قرار داده و تحقق این موضوع به جد در دستور کار این شرکت و تشکل های صنعتی مربوطه در استان قرار گرفته است.

علی بهرامی زاده در این خصوص اظهار کرد: در نشست هم اندیشی اعضای تشک لها و مدیران دستگاه های اجرایی در بخش صنعت با استاندار محترم ضمن تشریح موانع و مشکلات این بخش در استان بخصوص در حوزه تامین زیرساخت های آب، برق، گاز و مخابرات، موضوع مطالعات ایجاد نیروگاه های انرژی های تجدیدپذیر و خورشیدی در شهرک ها ونواحی صنعتی استان نیز مور تاکید قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان رضوی بیان کرد: در این نشست مصوب شد که کارگروه تخصصی با محوریت انجمن مدیران صنایع استان موضوع اجرای طرح نیروگاه های خورشیدی و انرژی های تجدیدپذیر را به صورت کارشناسی و عملیاتی بررسی کرده و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرک های صنعتی خراسان رضوی ملزم به بررسی امکان ایجاد نیروگاه های تجدیدپذیر شدند

شهرک های صنعتی خراسان رضوی ملزم به بررسی امکان ایجاد نیروگاه های تجدیدپذیر شدند