مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 18:502021-11-30سياسي

چمران از چه کسی انتقاد می کند؟/ ارسال نامه کتبی رییس شورای شهر تهران به دولت


مهدی چمران رییس شورای اسلامی شهر تهران از سازمان برنامه و بودجه درخواست کرد که بودجه فعلی اصلاح شود و در این باره ابراز امیدواری کرد سازمان برنامه و بودجه در تامین بودجه برای کل کشور و همه شهرداری ها برنامه ریزی درستی انجام دهد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از ایسنا، رییس شورای اسلامی شهر تهران از حذف ردیف های اعتباری شهرداری ها از بودجه سال 1401 دولت انتقاد کرد و گفت: شهرداری ها در شرایط مالی خوبی نیستند و با حذف این ردیف های اعتباری، وضعیت آنها برای سال آینده وانفسا خواهد شد.

مهدی چمران در ابتدای بیست و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در نطق پیش از دستور خود با اشاره به بودجه سال آینده دولت گفت: بر خلاف تصور و پیش بینی هایی که انجام شده وضعیت بودجه چندان مناسب نیست و وقتی بررسی بودجه را انجام می دهیم می بینیم هر آنچه برای شهرداری ها در سال 1400 پیش بینی شده بود حذف کردند.

وی ادامه داد: ما برای آلودگی هوا نگرانیم.

در همین راستا برای تامین اتوبوس تلاش می کنیم هرچند کوره راهی که در بودجه سال گذشته بود و آن هم عملی نشد سازمان برنامه و بودجه همگی آنها را حذف کردند.

گویی دست به دست میکروب ها و آلودگی هوا دادند و در این شرایط سخت مشکلات کلانشهرها را دو چندان کردند حذف این ردیف ها کار نابخردانه ای است و باعث ایجاد نارضایتی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چمران از چه کسی انتقاد می کند؟/ ارسال نامه کتبی رییس شورای شهر تهران به دولت

چمران از چه کسی انتقاد می کند؟/ ارسال نامه کتبی رییس شورای شهر تهران به دولت