مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 17:302021-11-30سياسي

رویداد پیشگام با هدف حل مشکلات البرز برگزار می شود


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز گفت: رویداد پیشگام با هدف شناسایی و توانمندسازی مستعدین و حل مشکلات البرز برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام و المسلمین مهدی ولایی برحق عصر سه شنبه در کنفرانس خبری با موضوع رویداد پیشگام که در سالن جلسات اداره کل تبلیغات اسلامی استان البرز برگزار شد، اظهار کرد: رویداد پیشگام رویدادی متفاوت با همراهی 20 نهاد و ارگان از همین لحظه با رونمایی از پوستر رویداد در استان البرز آغاز می شود.

وی بیان کرد: این نهادها شامل دانشگاه ها، حوزه های علمیه استان، مجموعه استانداری و فرمانداری ها، شهرداری ها، ظرفیت نهادهای انقلابی از جمله امور مساجد، سپاه، بسیج، صدا و سیما و خبرگزاری ها و … هستند و این رویداد با همراهی این نهادها برگزار می شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان البرز خاطرنشان کرد: رویداد پیشگام با هدف شناسایی و توانمند سازی مستعدین و نخبگان اجتماعی که بتوانند برای حل مسائل استان راهکار ارائه دهند، در البرز برگزار می شود تا بتوانند به نحو شایسته ای ایفای نقش کنند.

وی گفت: این رویداد در یک میدان واقعی 16 روزه مسیر کامل حل مسئله، راهکار و شکل پیگیری آن از طریق مسئولان در جهت تحقق حل مسئله است و هر تیم شرکت کننده این مسیر را با کمک مربی طی می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویداد پیشگام با هدف حل مشکلات البرز برگزار می شود

رویداد پیشگام با هدف حل مشکلات البرز برگزار می شود