مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 17:202021-11-30اقتصادي

فروش اموال مازاد دولت و تاثیر مثبت آن بر معاملات بورس


کارشناس بازار سرمایه به طرح فروش اموال مازاد دولت اشاره کرد و گفت: تامین کسری بودجه از طریق فروش اموال مازاد از جمله اقدامات مثبتی است که اجرای آن از طریق بازار سرمایه می تواند تاثیر مثبت بر اقتصاد و بورس داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبورس تابناک ، برنامه مولدسازی اموال مازاد دولت به تازگی در دستور کار دولت قرار گرفته که اجرای آن، علاوه بر تامین مالی برای دولت می تواند بستر لازم برای رونق اقتصادی و حتی بهبود معاملات بورس را فراهم کند.

در این راستا، آیت الله سید ابراهیم رییسی ، رییس جمهوری شب گذشته (8 آذر ماه) در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت، اظهار امیدواری کرد تا هر چه سریع تر برنامه مولدسازی اموال مازاد دولت با همکاری همه دستگاه ها و قوای کشور اجرایی شود.

در این جلسه، سید احسان خاندوزی ، وزیر امور اقتصادی و دارایی از راهکارهای پیشنهادی برای اجرای برنامه مولدسازی دارایی های دولت از طریق فروش اموال مازاد با هدف تامین بخشی از منابع بودجه گزارش داد و مقرر شد تا مجوزهای لازم برای برطرف شدن موانع فروش اموال مازاد دولت دریافت شود.

در روزهای اخیر و پس از قرار گرفتن شاخص بورس در مدار نزولی، تلاش های زیادی برای بازگشت بورس به مدار صعودی و کاهش هیجانات انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش اموال مازاد دولت و تاثیر مثبت آن بر معاملات بورس

فروش اموال مازاد دولت و تاثیر مثبت آن بر معاملات بورس