مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 17:152021-11-30سياسي

حاج مهدی ورشابی دلاور گمنامی که اکنون در جمع همرزمان شهیدش است


حاج مهدی ورشابی از جمله جهادگران پرتلاشی بود که در روزهای اولیه جنگ تحمیلی برای دفاع از اسلام و کشور عزیزمان به جبهه ها شتافت و به عنوان فرمانده جهاد خراسان در جبهه های جنوب به امر پشتیبانی مهندسی از عملیات های رزمندگان اسلام و نیز خدمات رسانی به مردم .

- حاج مهدی ورشابی از بنیانگذاران مهندسی جنگ جهاد سازندگی روز یکشنبه 7 آذر 1400 پس از تحمل عوارض دوران دفاع رحلتی شهادت گونه داشت؛ چهره ای مخلص که پس از بدرود حیاتش، بسیاری از بزرگان دفاع مقدس از او یاد کردند و این مردم گنام در معرض توجه قرار گرفت اما دلاورمرد که بود؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ؛ حاج مهدی ورشابی از جمله جهادگران پرتلاشی بود که در روزهای اولیه جنگ تحمیلی برای دفاع از اسلام و کشور عزیزمان به جبهه ها شتافت و به عنوان فرمانده جهاد خراسان در جبهه های جنوب به امر پشتیبانی مهندسی از عملیات های رزمندگان اسلام و نیز خدمات رسانی به مردم آسیب دیده و جنگ زده پرداخت تا اینکه در آبان ماه 59 در جبهه سوسنگرد به سختی مجروح شد.

مروری بر دستاوردهای عملیات طریق القدس این فرمانده دلاور سپس به جبهه برگشت و با نیروهای تحت امر خود در پشتیبانی از عملیات های مهم رزمندگان برای آزادسازی میهن اسلامی مان سر از پا نشناخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاج مهدی ورشابی دلاور گمنامی که اکنون در جمع همرزمان شهیدش است

حاج مهدی ورشابی دلاور گمنامی که اکنون در جمع همرزمان شهیدش است