مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 17:102021-11-30اقتصادي

یک عرضه اولیه بزرگ در راه بورس تهران


مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری غدیر از عرضه اولیه برخی زیرمجموعه های این هلدینگ چند طی یک سال آتی خبر داد و اظهار کرد: عرضه اولیه سغدیر در 20 آذرماه انجام می شود.

- عرضه سغدیر در 20 اذرماه مدیر عامل وغدیر در خصوص برنامه عرضه شرکت های زیرمجموعه شرکت سرمایه گذاری غدیر در بورس با اشاره به درج نماد هلدینگ سیمانی غدیر و عرضه این شرکت در 20 آذر ماه سال جاری، اظهار کرد: این هلدینگ ترکیبی از شرکت های سیمانی وغدیر است و 12 درصد سهم تولید سیمان کشورمربوط به این هلدینگ است.

وی ادامه داد: عرضه هلدینگ صنعت و معدن غدیر یکی از بزرگترین عرضه های بورسی خواهد بود و برخی شرکت های دیگرهمچون فولاد غدیر ایرانیان و فولاد شاهرود نیز در مسیر عرضه قرار دارند و با این روند، در پایان سال مالی آینده ترکیب دارایی بورسی وغدیر از مرز 2،000 هزار میلیارد ریال عبور خواهد کرد.

وی اظهار کرد: بخش دوم مربوط به شرکت های زیرمجموعه غدیر است که سالها با بازدهی پایین و در برخی موارد با زیان مواجه بوده اند از جمله هلدینگ ساختمان غدیر که خود و زیرمجموعه هایش در بورس حضور دارند و این شرکت امسال با خروج از زیاندهی سودساز شده و براین اساس همه شرکت های زیرمجموعه وغدیر امسال سود ده هستند و به تبع آنها سودآوری شرکت سرمایه گذاری غدیر نیز امسال با جهش مواجه خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک عرضه اولیه بزرگ در راه بورس تهران

یک عرضه اولیه بزرگ در راه بورس تهران