مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 14:052021-11-30سياسي

موافقت کمیسیون برنامه و بودجه با تهاتر نفت خام برای اجرای پروژه های ریلی


عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی، از موافقت این کمیسیون با تهاتر یک میلیون بشکه نفت خام با بخش خصوصی، برای اجرای پروژه های ریلی خبر داد.

- جبار کوچکی نژاد نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به جلسه عصر امروز کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در این جلسه طرح انجام پروژه های حمل و نقل با اولویت پروژه های ریلی از طریق تهاتر نفت خام ، که پیش از این و در جلسات متعدد مورد بررسی قرار گرفته بود، جمع بندی شد و به تصویب رسید.

وی افزود: بر این اساس به دولت اجازه داده می شود تا از طریق تهاتر یک میلیون بشکه نفت خام با بخش خصوصی، به اجرای پروژه های زیرساختی حوزه حمل ونقل با اولویت حمل ونقل ریلی اقدام کند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: این طرح در نوبت بررسی در صحن علنی مجلس قرار می گیرد و پس از تصویب در صحن و تأیید در شورای نگهبان، قابل اجرا خواهد بود.

کوچکی نژاد همچنین از لغو جلسه امروز اعضای کمیسیون برنامه و بودجه با محمد مخبر معاون اول رییس جمهور در خصوص مسائل اقتصادی و بودجه ای کشور و موکول شدن آن به زمان دیگر خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موافقت کمیسیون برنامه و بودجه با تهاتر نفت خام برای اجرای پروژه های ریلی

موافقت کمیسیون برنامه و بودجه با تهاتر نفت خام برای اجرای پروژه های ریلی