مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 14:052021-11-30سياسي

اعطای مرخصی به 25 زندانی در یک روز/تسریع رسیدگی به پرونده قضایی زندانیان


دادستان عمومی و مرکز انقلاب مرکز استان همدان با اشاره به اعطای مرخصی به 25 زندانی در یک روز از تسریع رسیدگی به پرونده قضایی زندانیان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، حسن خانجانی عصر امروز در بازدید از اندرزگاه زنان همدان اظهار کرد: این گونه بازدیدها به طور مرتب و طبق برنامه از پیش تعیین شده در طول سال به منظور پاسخگویی به مطالبات قانونی و مشکلات زندانیان انجام می شود.

وی گفت: زمانی که پای درد و دل عمده زندانیان می نشینیم متوجه می شویم برخی از جرائم رخ داده از سوی آنان به علت غفلت یا ناآگاهی از قانون بوده که نیازمند راهنمایی های قضایی هستند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان همدان افزود: بنابراین با دیدارهای چهره به چهره با زندانیان و شنیدن حرف های آنان بهتر می توان دستورات قضایی بهنگام تری با هدف تسریع در رسیدگی به مطالبات قانونی آنان صادر کرد.

وی با بیان اینکه عمده درخواست های زندانیان ملاقات شده، آزادی مشروط و یا درخواست عفو بود، از اعطای مرخصی به 25 زندانی در روزهای اخیر خبر داد.

خانجانی به همراهی تعدادی از قضات دادسرا در این بازدیدها اشاره کرد و گفت: با بررسی و مشاهده وضعیت زندانیان از نزدیک، فرصت و شرایط مناسبتری برای اتخاذ تصمیم گیری ها و صدور احکام فراهم می شود، تا بدین ترتیب پرونده های زندانیان در اسرع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای مرخصی به 25 زندانی در یک روز/تسریع رسیدگی به پرونده قضایی زندانیان

اعطای مرخصی به 25 زندانی در یک روز/تسریع رسیدگی به پرونده قضایی زندانیان