مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 14:002021-11-30سياسي

برای مسئولیت های مهم نیروی کارآمد تراز انقلاب کم داریم


مسئول سازمان بسیج دانشجویی لرستان گفت: برای مسئولیت های مهم و برای  ایجاد دولت اسلامی نیروی کارآمد تراز انقلاب کم داریم.

- میلاد شرفی، در مراسم تکریم و معارفه روسای دانشگاه لرستان که امروز نهم آذرماه در محل سالن آمفی تئاتر شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد، اظهار کرد: چنانچه می خواهیم در استان تحولی ببینیم باید دانشگاه لرستان به نقش خود عمل کند.

وی با بیان اینکه یکی از مسائلی که مهم بوده و از رییس جدید دانشگاه لرستان انتظار داریم این است اداره دانشگاه از شما نمی خواهیم چرا که معاونت اداری مالی دارید بلکه ما تحول در لرستان را از دانشگاه لرستان می خواهیم درست است که این قدم بزرگی بوده اما به فرموده امام باید تحول در دانشگاه صورت گیرد.

نخبگان دانشگاهی تحولی عظیم در استان ایجاد کنند مسئول سازمان بسیج دانشجویی لرستان با تاکید براینکه برای دانشگاه نقش دیگر را تصور نکنید، قامت دانشگاه را کوچک و ظرفیت آن را کم نکنید، خاطرنشان کرد: نخبگانی در دانشگاه هستند و می طلبد تحول عظیمی را در استان ایجاد کنیم؛ کار خیلی سخت نیست، می شود و می توانیم، وقتی مسئولین مهمی را در سطح هیئت دولت به تمامی دولت ها اهدا می کنیم چگونه نمی توانیم لرستان را متحول کنیم؟ شرفی با بیان اینکه مسائل این استان و نیازمندی های آن و ادارات باید از آموزش عالی و مه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای مسئولیت های مهم نیروی کارآمد تراز انقلاب کم داریم

برای مسئولیت های مهم نیروی کارآمد تراز انقلاب کم داریم