مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 11:552021-11-30سياسي

اعتبار مناسب برای همسان سازی حقوق اعضای هیأت علمی و کارکنان دانشگاه ها دیده شود


رؤسای دانشگاه های بزرگ کشور در سی وچهارمین اجلاس رؤسای دانشگاه درخواست های خود را در زمینه الزامات بودجه 1401 مطرح کردند و خواستار حمایت بیشتر مسئولان از این مراکز در سال آینده شدند.

- در سی وچهارمین اجلاس رؤسای دانشگاه های بزرگ کشور مطرح شد؛ اعتبار مناسب برای همسان سازی حقوق اعضای هیأت علمی و کارکنان دانشگاه ها دیده شود رؤسای دانشگاه های بزرگ کشور در سی وچهارمین اجلاس رؤسای دانشگاه درخواست های خود را در زمینه الزامات بودجه 1401 مطرح کردند و خواستار حمایت بیشتر مسئولان از این مراکز در سال آینده شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سید محمد مقیمی رییس دانشگاه تهران در سی وچهارمین اجلاس رؤسای دانشگاه های بزرگ کشور گفت: درخواست فوری که از سازمان برنامه و بودجه و نمایندگان مجلس شورای اسلامی داریم این است که اعتبار مناسب برای اجرای همسان سازی حقوق اعضای هیأت علمی و کارکنان دانشگاه ها در بودجه 1401 دانشگاه ها دیده شود و همچنین منبع پایداری برای همسان سازی در نظر گرفته شود.

رییس دانشگاه تهران افزود: کارکنان دانشگاه منتظر هستند تا شاهد افزایش منطقی و مناسب در حقوق هایشان باشند.

بنابراین از سازمان برنامه و بودجه و نمایندگان مجلس انتظار داریم همان طور که در راستای رفع اشکالات در زمینه همسان سازی حقوق اعضای هیأت علمی دقت نظر به خرج می دهن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبار مناسب برای همسان سازی حقوق اعضای هیأت علمی و کارکنان دانشگاه ها دیده شود

اعتبار مناسب برای همسان سازی حقوق اعضای هیأت علمی و کارکنان دانشگاه ها دیده شود