مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 11:502021-11-30سياسي

جمهوری اسلامی در برابر تمام مستکبران جهان ایستاده است


امروز جمهوری اسلامی در مقابل مزدوران ومستکبران ایستادگی می کند و آن ها جرات پاسخگویی ندارند.

- ایسنا/ایلام رییس شورای مجمع جهانی اهلبیت گفت: امروز جمهوری اسلامی در مقابل مزدوران ومستکبران ایستادگی می کند و آن ها جرات پاسخگویی ندارند.

آیت الله محمدحسن اختری در اجلاسیه طلاب و روحانیون ایلام ویژه کنگره سه هزار شهید استان ایلام اظهار کرد: برگزاری یادواره شهدا یکی از مواردی است که همیشه مورد تاکید آیات وروایات ، امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری است.

وی با بیان اینکه ایلام استانی مقاوم، غیور و ریشه دار در ولایت است که لغزش ها نتوانسته مردم این دیار را مسیر دور کند و حتی با تهاجم صدام هم در طول دوران دفاع مقدس ایستادند، گفت: پایداری مردم به ایمان ، اعتقاد وهدایت علمایشان یستگی دارد مانند آیت الله حیدری که همواره در میان مردم بود وباعث شد تا مردم دلاورانه ایستادگی کنند.

رییس شورای مجمع جهانی اهل بیت گفت: شهدا و خون شهدا در کالبد جامعه حیات می بخشد؛ دشمنان فکر می کردند با ترور وشهادت حرکت محور مقاومت را کند می کنند اما امروز در انزوا به سر می برند و به نابودی و افول نزدیک شده اند.

اختری با اشاره به ضرورت شناخت صحیح از جامعه گفت: باید بدانیم در چه وضعیتی هستیم و در چه جایگاهی قرار داریم ، امروز در شرایطی قرار داریم که در تمام مناط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمهوری اسلامی در برابر تمام مستکبران جهان ایستاده است

جمهوری اسلامی در برابر تمام مستکبران جهان ایستاده است