مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 11:452021-11-30سياسي

لزوم ورود اساتید دانشگاه ها برای بررسی مشکلات واحدهای صنعتی زنجان


فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان بر لزوم ورود اساتید دانشگاه ها برای بررسی و ارائه راهکار برای حل مشکلات واحدهای صنعتی تاکید کرد.

- ایسنا/زنجان فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان بر لزوم ورود اساتید دانشگاه ها برای بررسی و ارائه راهکار برای حل مشکلات واحدهای صنعتی تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان، سردار جهانبخش کرمی ظهر امروز (9 آذرماه) در جلسه کارگروه بسیج صنایع در محل سپاه استان، اظهار کرد: بسیج 18 قشر اثرگذار به غیر از پایگاه ها دارد و پایش مشکلات توسط این اقشار بسیار مهم است.

این مسئول به ورود شورای تأمین برای کمک به اقتصاد کشور اشاره کرد و گفت: این شورا توانست با پیگیری موضوعات در برخی قوانین چک کمک حال باشد.

کرمی با بیان اینکه چند سالی است که مقام معظم رهبری شعار سال را بر پایه اقتصاد نامگذاری می کنند، تاکید کرد: اقداماتی در این راستا انجام شده ولی کوتاهی ها مانع عملیاتی شدن مطالبات در این حوزه شده است.

وی بر لزوم ورود اساتید دانشگاه ها برای بررسی و ارائه راهکار برای حل مشکلات واحدهای صنعتی تاکید کرد و افزود: باید در کنار هم نسبت به تسهیل امور اقدام کنیم؛ چراکه تعطیلی واحد صنعتی در واقع به از بین رفتن سرمایه و بیکاری افراد منجر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم ورود اساتید دانشگاه ها برای بررسی مشکلات واحدهای صنعتی زنجان

لزوم ورود اساتید دانشگاه ها برای بررسی مشکلات واحدهای صنعتی زنجان