مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 11:402021-11-30اقتصادي

جابحایی یک میلیون و 261 هزار تن انواع کالا در ایلام


مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای ایلام گفت: بیش از یک میلیون و 261 هزار تن انواع کالا در هشت ماهه سالجاری از طریق ناوگان حمل ونقل استان جابجا شده است.

- نورالله دلخواه مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای ایلام ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: بیش از یک میلیون  و 261 هزار تن انواع کالا در هشت ماهه سالجاری از طریق ناوگان حمل ونقل استان جابجا شده و این میزان حمل کالا توسط 83 هزار و 136سرویس (بارنامه) جابجا شده است.

    وی افزود: سیمان، گندم و انواع مصالح ساختمانی بیشترین میزان کالاهایی بوده که در این مدت توسط ناوگان حمل و نقل عمومی استان جابجا شده است.

  مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای ایلام گفت: در صورت مشاهده تخلف، متخلفان به کمیسیون های رسیدگی به تخلفات سازمان راهداری معرفی و برابر ضوابط با آنها برخورد خواهد شد.

  وی یادآور شد: به منظور کنترل و نظارت بر عملکرد شرکت ها و موسسات حمل و نقلی و اجرای دقیق قوانین و مقررات مربوطه، در جلسات کمیسیون های مواد 11 و 12 استان ایلام به تخلفات شرکت ها حمل و نقلی رسیدگی و تذکرات لازم صادر می شود.

    مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای ایلام خاطرنشان کرد: مردم می توانند از طریق شماره پیامکی 1000141 و یا تلفن گویای 141 شکایات خود را جهت پیگیری به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جابحایی یک میلیون و 261 هزار تن انواع کالا در ایلام

جابحایی یک میلیون و 261 هزار تن انواع کالا در ایلام