مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 11:202021-11-30بين الملل

افشای ابعاد گسترده غرض ورزی رسانه های انگلیسی علیه مسلمانان


بررسی انجام شده به دست یک مرکز وابسته به شورای مسلمانان بریتانیا، ابعاد شوکه کننده ای از انتشار اطلاعات دروغ، کلیشه سازی و اسلام هراسی را در رسانه های این کشور فاش کرده است.

- بررسی انجام شده به دست یک مرکز وابسته به شورای مسلمانان بریتانیا، ابعاد شوکه کننده ای از انتشار اطلاعات دروغ، کلیشه سازی و اسلام هراسی را در رسانه های این کشور فاش کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از میدل ایست آی، در تجزیه و تحلیل مرکز رصد رسانه ای وابسته به شورای مسلمانان بریتانیا که در آن بالغ بر 48000 مقاله اینترنتی و 5500 ویدیوکلیپ خبری مربوط به بازه اکتبر 2018 تا سپتامبر 2019 مورد بررسی قرار گرفت، مشخص شد که تقریبا 60 درصد مقالات و 47 درصد کلیپ های خبری تلویزیونی اسلام یا مسلمانان را با جوانب رفتاری منفی مرتبط ساخته است.

این گزارش تحت عنوان پوشش رسانه های بریتانیایی از مسلمانان و اسلام (2018-2020) همچنین 10 پرونده مطالعاتی را که در آن رسانه های مهم در قبال مسلمانان دست به افترازنی، تهمت و توصیف غلط زده اند، ارائه کرده و در 9 پرونده از میان آنها غرامت پرداخت شده و در کنار آن عذرخواهی های علنی نیز صورت گرفته اند.

از بین نشریه های بررسی شده در این مطالعه، مشخص شد که چند نشریه شامل اسپکتیتور، دیلی میل استرالیا، میل آن ساندی، کریسشن تودی و جوویش کرونیکل پوشش خبر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افشای ابعاد گسترده غرض ورزی رسانه های انگلیسی علیه مسلمانان

افشای ابعاد گسترده غرض ورزی رسانه های انگلیسی علیه مسلمانان