مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 11:202021-11-30پزشكي

آمادگی بیمارستان های خوزستان برای مقابله با پیک احتمالی


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از آمادگی بیمارستان های استان خوزستان برای مقابله با پیک احتمالی کرونا خبر داد.

- ایسنا/خوزستان معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از آمادگی بیمارستان های استان خوزستان برای مقابله با پیک احتمالی کرونا خبر داد.

دکتر فرهاد سلطانی در نشست قرارگاه عملیاتی و نظارتی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان که امروز (9 آذرماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: در 24 ساعت گذشته مورد فوتی ناشی از کرونا در خوزستان نداشته ایم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه در حال حاضر شرایط بیمارستان های خوزستان پایدار است، افزود: در حال حاضر تعداد بیماران مبتلا به کرونا که در بیمارستان های خوزستان بستری هستند، کمتر از 150 نفر است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: به اندازه کافی تخت خالی در بیمارستان ها وجود دارد و در صورت وقوع پیک، آمادگی لازم را داریم و اکنون مشکل خاصی در زمینه درمان وجود ندارد.

وی با اشاره به روند واکسیناسیون، گفت: هر گونه مداخله درمانی و بهداشتی، نیازمند رضایت آگاهانه فرد است بنابراین نمی توانیم به زور کسی را ملزم به دریافت واکسن کنیم و الزام به تزریق واکسن از نظر اخلاق پزشکی پذیرفته نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی بیمارستان های خوزستان برای مقابله با پیک احتمالی

آمادگی بیمارستان های خوزستان برای مقابله با پیک احتمالی