مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 11:202021-11-30سياسي

وضعیت پارکینگ های انتظامی بجنورد غیر قابل پذیرش است


رییس کل دادگستری خراسان شمالی وضع کنونی پارکینگ های انتظامی بجنورد را به گورستان وسایل نقلیه تشبیه کرد و گفت: وضعیت موجود غیرقابل قبول، - ، حجت الاسلام رضا براتی زاده پیش از ظهر سه شنبه در بازدید سرزده از دو پارکینگ انتظامی واقع در شهر بجنورد، اظهار کرد: رسالت ذاتی دستگاه قضایی صیانت از حقوق عامه است.

رییس کل دادگستری خراسان شمالی ادامه داد: یکی از وظایف اساسی قوه قضاییه در راستای احقاق حقوق شهروندان است؛ شرایط کنونی این پارکینگ ها همانند گورستان وسایل نقلیه می باشد لذا وضعیت موجود غیرقابل قبول، فاقد توجیه منطقی و ضوابط قانونی است.

وی افزود: متأسفانه طی بازدیدهای به عمل آمده مشخص شد که وضعیت فعلی پارکینگ های وسایل نقلیه در استان نه تنها قابل قبول نیست بلکه این معضل در حال حاضر به عنوان یک نگرانی جدی مطرح شده و دستگاه قضایی این مسأله را در قالب یک مطالبه به حق از سوی افکار عمومی تلقی می کند و با عزم راسخ و اراده قوی مصمم به پیگیری و رفع مشکلات مبتلابه است.

رییس کل دادگستری استان گفت: تحقیقاً احراز شده که میزان قابل توجهی از خودروهای توقیفی و یا نگهداری شده در پارکینگ های استان صرفاً در نتیجه اقدامات پلیس و غالباً به علت تخلفات رانندگی به پارکینگ ها منتقل شده و تنها درصد کمی از این موارد ناشی از صدور دستورهای قضایی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت پارکینگ های انتظامی بجنورد غیر قابل پذیرش است

وضعیت پارکینگ های انتظامی بجنورد غیر قابل پذیرش است