مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 11:102021-11-30اجتماعي

94 درصد مردم میامی واکسن کرونا دریافت کردند


فرماندار میامی با بیان اینکه 94 درصد از جمعیت این شهرستان واکسن دریافت کردند، گفت: باید در زمینه اقناع مردم به خصوص در حوزه آموزش و پرورش برای پوشش100 درصدی اقدام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبه میزبانی فرمانداری میامی با بیان اینکه کادر بهداشت و درمان شهرستان با 94 درصد واکسیناسیون، عملکرد مناسبی در استان داشته است، تاکید داشت: احصا و ارائه آمار دقیق افراد واکسینه شده در شهرستان، حائز اهمیت است.

وی با بیان اینکه با توجه به تأکیدات استانداری سمنان در خصوص واکسیناسیون حداکثری، هفته گذشته بخشداران جلساتی را با دهیاران روستاها به منظور ترغیب اهالی روستاها به واکسن زدن برگزار کردند، افزود: هشت روستای شهرستان واکسیناسیون حداکثری را داشته اند.

فرمانداری میامی با بیان اینکه تمامی معلمان و دانش آموزان باید واکسینه شوند، بیان کرد: لازم است تا اداره آموزش وپرورش اقدام لازم را در خصوص اقناع سازی انجام دهد.

ملایری با بیان اینکه طبق بخشنامه سازمان امور اداری و استخدامی، تمامی کارمندان باید واکسینه شوند و در غیر این صورت، با برخی محدودیت ها مواجه خواهند شد، گفت: هدف از تأکید بر واکسیناسیون، ایمن سازی جامعه است و موظفیم برای این امر تلاش کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

94 درصد مردم میامی واکسن کرونا دریافت کردند

94 درصد مردم میامی واکسن کرونا دریافت کردند