مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 11:102021-11-30بين الملل

الاعرجی: به سرنخ های مهمی درباره حمله پهپادی به منزل الکاظمی رسیدیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، قاسم الاعرجی ، مشاور امنیت ملی عراق درباره روند تحقیقات مربوط به حمله به منزل مصطفی الکاظمی گفت: کمیته تحقیقات به ریاست من و عضویت دفتر نخست وزیری، - مشاور امنیت ملی عراق در حالی از نتایج روند تحقیقات حمله به منزل الکاظمی پرده برداشت که کارشناسان عراقی روند تحقیقات را مبهم توصیف کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، قاسم الاعرجی ، مشاور امنیت ملی عراق درباره روند تحقیقات مربوط به حمله به منزل مصطفی الکاظمی گفت: کمیته تحقیقات به ریاست من و عضویت دفتر نخست وزیری، وزرا و مسئولان امنیتی تشکیل شد، در این کمیته شخصیت های مهم و دارای تخصص درخصوص الزامات تحقیقات حضور دارند.

الاعرجی با بیان اینکه برای کمیته تحقیقات ثابت شد که حمله به منزل نخست وزیر با دو پهپاد انجام شده است، گفت: حمله با پرتاب دو راکت که یکی به سقف خانه الکاظمی اصابت کرده و دومی در حیاط خانه فرود آمده است، صورت گرفت همچنین یکی از راکت ها منفجر و دومی عمل نکرد، ما مشخصات پهپادی که به منزل نخست وزیر حمله کرد را به دست آورده ایم.

مشاور امنیت ملی عراق افزود: دو تیم از اداره مبارزه با مواد منفجره و مستندات جنایی به مکان حمله اعزام و آثار جرم را اخذ کردند همچنین در روز دوم، پرتابه دیگری در سقف خانه الکاظمی پیدا شد که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الاعرجی: به سرنخ های مهمی درباره حمله پهپادی به منزل الکاظمی رسیدیم

الاعرجی: به سرنخ های مهمی درباره حمله پهپادی به منزل الکاظمی رسیدیم