مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 11:052021-11-30سياسي

بررسی صلاحیت نیروهای حق التدریسی و ماده 28/ صدور 5000 تاییدیه گزینش در سال جاری


مدیر هسته گزینش اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان از بررسی صلاحیت های عمومی بالغ بر 8500 نفر از نیروهای حق التدریس و آزمون استخدام پیمانی ماده 28 در این استان خبر داد.

- ایسنا/گلستان مدیر هسته گزینش اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان از بررسی صلاحیت های عمومی بالغ بر 8500 نفر از نیروهای حق التدریس و آزمون استخدام پیمانی ماده 28 در این استان خبر داد.

محمدرضا قربانی در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به اینکه آموزش و پرورش بدون تردید یک دستگاه مولد و مبتنی بر محور مهم و اثربخش تربیت است، اظهار کرد: جامعه همواره نیاز به نیروهای متعهد و کارآمد دارد و مرجه تربیت این نیروها در طراز انقلاب اسلامی و منطبق بر نیازهای جامعه بدون شک آموزش و پرورش است.

وی با بیان اینکه معلمان در جامعه به عنوان یک الگو شناخته می شوند، افزود: این الگو بودن باعث می شود تا دقت ما در صیانت از شان معلمان با انتخابی درست و گزینشی منطبق بر حق و عدالت بیش از بیش اهمیت یافته و بار ر دوش ما را در این مسیر سنگین تر کند.

مدیر هسته گزینش آموزش و پرورش استان گلستان با تاکید بر اینکه ما وظیفه داریم معلم شایسته، متعهد، مومن و صالحی را وارد مجموعه آموزش و پرورش کنیم، خاطرنشان کرد: تلاش ما این بوده است در کمال شفافیت و عدالت این مسیر را با توکل بر خدا پیش ببریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی صلاحیت نیروهای حق التدریسی و ماده 28/ صدور 5000 تاییدیه گزینش در سال جاری

بررسی صلاحیت نیروهای حق التدریسی و ماده 28/ صدور 5000 تاییدیه گزینش در سال جاری