مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 11:052021-11-30سياسي

سیاست باید از اخلاق سرچشمه گیرد


ایسنا/زنجان استاندار زنجان گفت: سیاست باید از اخلاق سرچشمه گیرد.

محسن افشارچی ظهر امروز (9 آذر ماه) در جلسه تودیع و معارفه معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با بیان اینکه جایگاه های سیاسی، جایگاه هایی است که مسئولان در آن در همه دنیا تغییر می کنند، اظهار کرد: این قاعده تنها مختص به کشور ما نبوده و در همه دنیا ساری و جاری است.

وی با بیان اینکه جایگاه معاون سیاسی و امنیتی جایگاه بسیار خطیری است، ادامه داد: مسئولیت های بسیار خطیری از برگزاری انتخابات تا تعامل با احزاب سیاسی و سمن ها، مسئولیت امنیتی و دیگر مسئولیت های مهم بر عهده معاون سیاس امنیتی و اجتماعی قرار دارد.

نماینده عالی دولت در استان زنجان با بیان اینکه کسی که این پست به وی محول می شود باید توانمندی های بالایی در حوزه های مختلف و شجاعت داشته باشد، اضافه کرد: در کنار سلوک معنوی، اخلاقی، تقوا و سلوک سیاسی هم ردیف با سلوک اخلاقی تجربه، خوشنامی و مورد وفاق همگانی بودن نیز از موضوعاتی است که در انتخاب مسئول برای این پست در نظر گرفته شده است.

استاندار زنجان با تاکید بر اینکه سیاست اگر از اخلاق سرچشمه گیرد حتما مملکت سیراب و برای مردمی که در تعامل با این سیاست هستند، باعث کمال خواهد شد، تصریح کرد: در غیر این صورت سیاست ابزاری برای دنیاطلبی و دنیاخواهی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیاست باید از اخلاق سرچشمه گیرد

سیاست باید از اخلاق سرچشمه گیرد