مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 10:552021-11-30اجتماعي

گلایه عضو شورای شهر از دعوت نشدن به جلسه کمیته اضطرار الودگی هوا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سوده نجفی عضو شورای شهر تهران در بیست و هشتمین جلسه علنی شورا در تذکر پیش از دستور خود اظهار کرد: یکی از مواردی که ما هر روز در شهر تهران به ویژه در فصل سرد سال شاهد آن هستیم، - نجفی گفت: حل موضوع آلودگی هوای شهر تهران زمان بر است و نمی توان طی چند روز و حتی چند ماه آن را برطرف کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سوده نجفی عضو شورای شهر تهران در بیست و هشتمین جلسه علنی شورا در تذکر پیش از دستور خود اظهار کرد: یکی از مواردی که ما هر روز در شهر تهران به ویژه در فصل سرد سال شاهد آن هستیم، موضوع آلودگی هوا است که چند هفته ای این موضوع دوباره تشدید شده است و علاوه بر آلودگی هوای شهر، سلامت شهروندان پایتخت به مخاطره انداخته است.

وی گفت: شهروندان زیادی نسبت به این موضوع گلایه مندند و مدام، خواستار اتخاذ تصمیمی در راستای کاهش آلودگی هوا هستند و از ما نمایندگان خودشان در شورای اسلامی شهر تقاضای راهکاری برای کاهش آلودگی هستند.

نجفی افزود: حل موضوع آلودگی هوای شهر تهران زمان بر است و نمی توان طی چند روز و حتی چند ماه آن را برطرف کرد.

اما برگزاری جلسات تخصصی و دعوت از مسئولان سایر نهاد های مربوطه به ویژه محیط زیست، وزارت صمت و جلوگیری موقت از فعالیت واحد های صنعتی آلاینده مثل نیروگاه ها که ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلایه عضو شورای شهر از دعوت نشدن به جلسه کمیته اضطرار الودگی هوا

گلایه عضو شورای شهر از دعوت نشدن به جلسه کمیته اضطرار الودگی هوا