مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 10:252021-11-30اجتماعي

تداوم آلودگی هوای تهران طی دو روز آینده


بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، وضعیت جوی استان تهران طی دو روز آینده،ابری و نیمه ابری همراه با وزش شدید باد و بدلیل پایداری جو در مناطق پرتردد شهری و صنعتی کاهش کیفیت هوا پیش بینی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بر اساس بررسی داده ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران طی دو روز آینده آسمانی کمی ابری تا نیمه ابری گاهی با وزش ملایم باد و به دلیل پایداری جو در مناطق پرتردد شهری و صنعتی، با کاهش کیفیت هوا و غبارآلود پیش یینی می شود.

از عصر چهارشنبه (10 آذر) با نفوذ سامانه بارشی، افزایش ابر و از ظهر پنجشنبه (11آذر) تا عصر جمعه (12آذر) در سطح استان بارش باران و وزش باد و در پاره ای نقاط گاهی همراه با رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید و در بخش های شمالی استان بارش باران و برف در ارتفاعات مه آلود و گاهی کولاک برف مورد انتظار است.

همچنین از عصر پنجشنبه(11آذر) تا بامداد شنبه (13آذر) کاهش محسوس دما به طور میانگین بین 6 تا 8 درجه سلسیوس و در دامنه ها و ارتفاعات یخبندان سطح زمین پیش بینی می شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، فیروزکوه با دمای 5- درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در 24 ساعت گذشته گزارش شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم آلودگی هوای تهران طی دو روز آینده

تداوم آلودگی هوای تهران طی دو روز آینده