مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 06:302021-11-30سياسي

تازه ترین انتقادات محسن رنانی از سیاست های کشور


حاصل مجموعه سیاست های از نوع «خطای ترکیب» که در این چهار دهه در ایران اجرا شده این است که ایران که جایگاهش در جهان هم از نظر وسعت سرزمینی هم از نظر حجم جمعیت در رتبه هجدهم قرار دارد و قاعدتاً باید در سایر حوزه ها رتبه اش نزدیک به این موقعیت باشد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ محسن رنانی در یادداشتی با عنوان جمهوری خطای ترکیب که در تارنمای رسمی خود منتشر کرده، نوشته است: وقتی آیت الله خمینی در دهم اسفند 1357 در مدرسه فیضیه فرمود ما، هم دنیا را آباد می کنیم و هم آخرت را.

، برای من نوجوان سیزده ساله ای که در یک خانواده مذهبی بالیده بودم خیلی خوشایند بود و خود را یکی از خوشبخت ترین آدمیانی می دیدم که بر حسب تصادف در زمانه و زمینی به دنیا آمده است که به او مزایای زیستی بهشتی در هر دو جهان را خواهد داد.

برای من بیست سال طول کشید تا متوجه شوم این جمله حاصل یک استدلال منطقی همراه با خطای ترکیب است و از کسی چون بنیان گذار فقید که فقیهی فیلسوف بود، بعید و عجیب بود که برای برپایی چنان نهضت عظیمی به این دقیقه توجه نداشته باشد.

من امروز تمام بحران های موجود کشورمان را حاصل همین خطای ترکیب می دانم که از آن زمان تاکنون در تمام ارکان نظام تصمیم گیری جمهوری اسلامی به صورت عمیقی جریان دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تازه ترین انتقادات محسن رنانی از سیاست های کشور

تازه ترین انتقادات محسن رنانی از سیاست های کشور