مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 06:202021-11-30سياسي

سامانه 137 دیده بان شهر و همراه واقعی شهروندان قمی


شهردار قم با تأکید بر اینکه سامانه ارتباطات مردمی 137 دیده بان شهری به شمار می رود، گفت: افزایش 49 درصدی تماس ها در سال 1400 نشان از اعتماد شهروندان به مسئولان شهری است.

- ، سید مرتضی سقاییان نژاد در نشست شورای مدیران با اشاره به اهمیت وجود سامانه 137 و اثرگذاری مثبت برای خدمت بیشتر به مردم گفت: این سامانه مردمی همراه واقعی شهروندان و مردم است و باید از طریق آن بیش ازپیش به نظرات همشهریان احترام گذاشت و مشارکتشان را جلب کرد.

شهردار قم بابیان اینکه باید از طریق 137 همراه بودن با مردم موردتوجه قرار گیرد، خطاب به مدیران شهری در مورد اهمیت این سامانه خاطرنشان کرد: اگر به دنبال افزایش سرمایه اجتماعی و احترام به حقوق شهروندی هستید، اعتماد به مردم به عنوان یک سرمایه بزرگ باید موردتوجه قرار گیرد و بدون شک این اعتمادسازی با پیگیری صحیح و به هنگام پیام های شهروندان در ارتباط با سامانه 137 اتفاق می افتد.

وی با اشاره به اینکه سامانه 137 گوش شنوا و دیده بان شهری است، گفت: از طریق این سامانه شهروندان موارد و مشکلات مرتبط با امور شهری را در کوتاه ترین زمان انتقال می دهند و باید مدیران و کارکنان بخش های مختلف شهرداری نیز در کمترین زمان پیگیر رفع مشکلات آنان باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه 137 دیده بان شهر و همراه واقعی شهروندان قمی

سامانه 137 دیده بان شهر و همراه واقعی شهروندان قمی