مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 05:102021-11-30سياسي

نهادهای فرهنگی از موازی کاری پرهیز کنند


رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه و ستاد امر به معروف و نهی از منکر لرستان بر ضرورت پرهیز نهادهای فرهنگی از موازی کاری تأکید کرد.

- حجت الاسلام رضا حقیان در بازدید از حوزه هنری لرستان که امروز نهم آذرماه صورت گرفت، با انتقاد از موازی کاری در حوزه فعالیت های فرهنگی، اظهار کرد: سازمان ها و نهادهای متولی امر فرهنگ و هنر باید به سمت هم افزایی بیشتر حرکت کرده و از فعالیت های موازی خودداری کنند تا شاهد تاثیرات سازنده و مؤثری در حوزه فرهنگی باشیم.

وی با اشاره به ضرورت توجه به فعالیت های فرهنگی، افزود: کارهای فرهنگی معمولاً به صورت پراکنده انجام می شود و متأسفانه متمرکز و هدفمند نیست در حالی که باید هم منسجم و هم به صورت تخصصی انجام شود.

حقیان با اشاره به نقش و جایگاه حوزه هنری به عنوان نهاد تخصصی حوزه فرهنگ و هنر، تصریح کرد: این نهاد باید فعالیت های ارزشی خود را گسترش داده و در این عرصه با برنامه ریزی های مناسب و نیازسنجی و با بهره گیری از نظر کارشناسان و متخصصان مربوطه به نوعی میدان داری کند.

رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه لرستان با اشاره به نقش محوری مصلی های نماز جمعه در ترویج فعالیت های فرهنگی، خاطرنشان کرد: از رویکردهای اساسی و مهم نماز جمعه ترویج، تقویت و نهادینه کردن فعالیت های فرهنگی، هنری و مذهبی است و ضرورت دارد از هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهادهای فرهنگی از موازی کاری پرهیز کنند

نهادهای فرهنگی از موازی کاری پرهیز کنند