مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 04:452021-11-30سياسي

انتقال جمعه بازار یاسوج در بلاتکلیفی به سر می برد


معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه وبویراحمد گفت: انتقال جمعه بازار یاسوج نزدیک به یک دهه است که مطرح بوده و هنوز هم در بلاتکلیفی به سر می برد.

- ، سیدجواد هاشمی شامگاه دوشنبه در نشست ساماندهی بازار روز یاسوج افزود: شرایط امنیتی بازار روز یاسوج نامناسب و نگران کننده است و هر لحظه امکان وقوع حادثه ناخوشایندی خواهد بود.

وی بیان داشت: خود غرفه داران بازار روز و یا جمعه بازار یاسوج از شرایط و وضعیت موجود این مکان و از ناامنی و نداشتن زمینه برای هرگونه ارائه خدمات ناراضی هستند.

هاشمی با بیان اینکه عزم بر انتقال است و تصمیمات جدی بوده و در این بین به همکاری متولیان امر و به خصوص خود غرفه داران نیاز است تا در جابجایی جمعه بازار یاسوج تسریع به عمل آورده شود، گفت: در این بازار نزدیک به 970 غرفه فعالیت دارند و هر لحظه امکان ایجاد خطر جانی و مالی برای صاحبان و مشتریان در این بازار دور از انتظار نیست.

وی افزود: به دلیل عدم دسترسی و نامناسب بودن مکان، هرگونه اتفاق در این بازار قابل کنترل نیست و در این سازه های غیر استاندار هرگونه اتفاق منجر به بحران می شود.

هاشمی تصریح کرد: جایگاه جدیدی برای کسبه و صنوف و انتقال به این بازار مهیا شده و آمادگی کامل برای جابجایی در این مکان فراهم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال جمعه بازار یاسوج در بلاتکلیفی به سر می برد

انتقال جمعه بازار یاسوج در بلاتکلیفی به سر می برد