مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 22:352021-11-29بين الملل

ادعای تایید نشده «نیویورک تایمز» درباره هشدار ایران به مذاکره کنندگان


یک روزنامه آمریکایی به نقل از یک مقام اروپایی نوشت که مذاکره کننده ایران هشدار داده در صورتی که خواسته های ایران در مذاکرات برآورده نشود، تهران برنامه هسته ای خود را تشدید خواهد بخشید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، روزنامه نیویورک تایمز شامگاه دوشنبه گزارشی درباره نشست کمیسیون مشترک با آمریکا به اشتراک گذاشته شده، ایران مقدماتی را فراهم کرده که به این کشور اجازه می دهد در صورتی که تصمیم بگیرد طی چند هفته غنی سازی 90 درصد را آغاز کند.

کارشناسان اطلاعاتی صهیونیستی ارزیابی کرده اند که ایران می تواند این گام را با هدف دستیابی به اهرم فشاری در گفت وگوهای وین، اتخاذ کند.

منابع اطلاعاتی رژیم صهیونیستی مدعی شده اند که ایران به یک یا دو سال برای دستیابی به نیازمندی های فنی اضافی برای ساخت سلاح هسته ای فاصله دارد.

ایران بارها اعلام کرده که برنامه هسته ای خود را با مقاصد صلح آمیز پیگیری می کند و بازرسان آژانس بین المللی انرژی اتمی تاکنون بارها از تاسیسات هسته ای ایران بازدید کرده اند اما هرگز مدرکی که نشان دهد برنامه صلح آمیز انرژی هسته ای این کشور به سمت مقاصد نظامی انحراف داشته باشد، پیدا نکرده اند.

انتهای پیام/.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادعای تایید نشده «نیویورک تایمز» درباره هشدار ایران به مذاکره کنندگان

ادعای تایید نشده «نیویورک تایمز» درباره هشدار ایران به مذاکره کنندگان