مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 21:452021-11-29سياسي

چه می شود که جمعیت واکسن نزده افزایش می یابد؟


دبیر شورای سلامت اهواز با اشاره به وضعیت واکسیناسیون در اهواز گفت: زمانی واکسیناسیون موفق است که 80 درصد جمعیت هدف در بازه زمانی شش ماهه دو دوز واکسن را دریافت کنند در حالی که اکنون حدود 10 درصد جمعیت بالای 18 سال واکسن نزده اند و 35 درصد نیز هنوز مرحله دوم را دریافت نکرده اند.

- دکتر مهران احمدی بلوطکی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در حال حاضر حدود 90 درصد جمعیت بالای 18 سال اهواز حداقل یک مرحله واکسن دریافت کرده اند اما تنها حدود 65 درصد این جمعیت، دو مرحله واکسن را تزریق کرده اند.

وی افزود: حدود 35 درصد جمعیت بالای 18 سال اهواز هنوز مراحله دوم واکسن را دریافت نکرده اند.

10 درصد جمعیت بالای 18 سال اهواز نیز هنوز واکسن تزریق نکرده اند بنابراین هنوز 70 تا 80 هزار نفر از بالای 18 ساله های اهواز واکسن دریافت نکرده اند.

دبیر شورای سلامت اهواز گفت: زمانی واکسیناسیون موفق است که 80 درصد جمعیت هدف در بازه زمانی شش ماهه دو دوز واکسن را دریافت کنند در حالی که اکنون حدود 10 درصد جمعیت بالای 18 سال واکسن نزده اند و 35 درصد نیز هنوز مرحله دوم را دریافت نکرده اند.

وی افزود: کسانی که هشت تا 9 ماه از تزریق دوز اول واکسن شان گذشته، اکنون آنتی بادی ندارند و مانند این است که واکسنی دریافت نکرده اند بنابراین این جمعیت در حال اضافه شدن به جمعیت واکسن نزده ها هست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چه می شود که جمعیت واکسن نزده افزایش می یابد؟

چه می شود که جمعیت واکسن نزده افزایش می یابد؟