مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 20:502021-11-29سياسي

عراق: اعلام نتایج نهایی انتخابات تا پایان هفته جاری


کمیسیون انتخابات عراق روز دوشنبه با تأکید بر احتمال اعلام نتایج نهایی انتخابات در پایان هفته جاری اعلام کرد که انتظار دارد دستگاه قضایی کشور در ساعات آینده به نتایج شکایات رسیدگی کند.

- کمیسیون انتخابات عراق روز دوشنبه با تأکید بر احتمال اعلام نتایج نهایی انتخابات در پایان هفته جاری اعلام کرد که انتظار دارد دستگاه قضایی کشور در ساعات آینده به نتایج شکایات رسیدگی کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عماد جمیل محسن عضو تیم رسانه ای کمیسیون انتخابات عراق گفت که دستگاه قضایی کشور رسیدگی به درخواست شکایات انتخاباتی را که تعداد آن بیش از 1430شکایت است، تا ساعاتی دیگر به پایان خواهد رساند.

وی تأکید کرد: به این ترتیب کمیسیون به وظایف خود عمل کرده و در حال آماده شدن برای اعلام نتایج انتخابات و اسامی برندگان به تفکیک هر حوزه انتخاباتی است و احتمالا در پایان هفته جاری اعلام شود.

جمیل محسن ادامه داد: تغییری که بر اساس شکایات رخ داده است، پنج کرسی از آنچه در نتایج اولیه در اربیل، نینوا، کرکوک، بغداد و بصره اعلام شده است، خواهد بود و این تغییر به دلیل ابطال آراء صندوق ها از سوی شورای عالی قضایی است.

این در حالی است که این مقام عراقی یکشنبه هفته گذشته به خبرگزاری دولتی عراق واع گفته بود که شکایات ارائه شده درباره نتایج اولیه انتخابات، تأثیر زیادی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عراق: اعلام نتایج نهایی انتخابات تا پایان هفته جاری

عراق: اعلام نتایج نهایی انتخابات تا پایان هفته جاری